כך תמצאו משרד קטן בתל אביב

כולנו יודעים שהלוקיישן של המשרד שלנו חשוב, ולכן כולנו רוצים לעבוד בתל אביב. זה המרכז ומשם הכול מתחיל. עם זאת, מחירי המשרדים בתל אביב מאוד יקרים ולכן ברור מדוע גם אתם מחפשים משרד קטן. השאלה היא איך למצוא את המשרד הקטן שלכם. איזה פרמטרים צריכים להנחות אתכם בבחירה ואיפה כדאי לחפש? רוצים למצוא משרד חדש מהר מכפי שאתם מדמיינים? הינה כמה טיפים שיעזרו לכם בכך.

היתרונות של משרד קטן להשכרה

ראשית, אם אתם מתלבטים בין משרד קטן ובין משרד גדול, צריך להכיר את יתרונות המשרד הקטן. מצד אחד, זה נכון שפחות שטח יעמוד לרשותכם. מצד שני, כמה שטח אתם באמת צריכים? הימים שבהם כולנו שכרנו משרדים ענקיים עם חדרי ישיבות עברו חלפו להם. העלויות מאוד גבוהות ומעטים הם בעלי העסקים שבאמת יכולים להרשות זאת לעצמם בתל אביב. לכן כדאי לדעת שגם משרדים קטנים מהווים אופציה טובה. למשל, אם עד היום עבדתם מחדר קטן בביתכם, למה אתם צריכים פתאום משרד רחב-ידיים? כל מה שאתם צריכים זה שינוי. לכן אומנם כדאי לחפש משרד שתוכלו לצאת אליו פיזית לעבודה בכל יום, אך רצוי שמחירו יהיה סביר. המשרדים הקטנים שמחכים לכם בחללי עבודה משותפים יכולים להוות אופציה טובה. למעשה, בחללי עבודה משותפים יש משרדים בגדלים שונים. לכן, אם תוכלו לבדוק כבר עכשיו איזה משרד יענה על הדרישות שלכם, למה שלא תעשו זאת?

כך תמצאו משרד קטן בתל אביב
בתמונה: משרדים בגדלים שונים

הגדירו מראש איזה משרד אתם מחפשים

אם יש משהו שצריך לשים לב אליו מראש, זו השאלה איזה משרד קטן אתם בכלל צריכים. כלומר, זה טוב ויפה לומר שהמשרד יכול להיות קטן, אך בוודאי בכל זאת יש לכם צרכים. תרצו, למשל, שהמשרד יהיה נוח לשימוש. תרצו שיהיה בו שולחן, כיסא, אינטרנט ועוד הרבה מעבר לכך. בנוסף, אפילו אם המשרד יחסית קטן, למה שתתעלמו מהעיצוב שלו? לעבוד ממשרד מודרני, מעוצב ויפה זה משהו שיכול להשפיע אפילו על תפוקת העבודה שלכם. בנוסף לכל אלה, כאשר אתם מחפשים את המשרד שלכם, כדאי גם להתייחס ללוקיישן לו. יש אינספור משרדים בתל אביב, אך רק חלקם נמצאים בלוקיישן נהדר. המיקום יכול להשפיע מאוד עליכם, על יום העבודה שלכם ועל העסק כולו. לכן, אם מראש תוכלו לבחור משרד בגודל ובמיקום הנכון, למה שתתפשרו על משהו אחר? לוקיישן טוב למשרד זה אומר שניתן יהיה להגיע אליו בקלות. בנוסף, רצוי מאוד שהמשרד יהיה במרכז, כי זה תמיד יוצר רושם טוב על כל מי שמגיע אליכם לפגישה.

הניקיון, האבזור ושאר בעלי העסקים

לבסוף, כדי לבחור משרד קטן, יש עוד כמה דברים ששווה להתייחס אליהם. למשל, האם מדובר על משרד שתמיד שומרים בו על הניקיון? אתם הרי לא רוצים לעבוד ממשרד שאינו נקי, מסודר ונעים. בנוסף, חשוב מאוד לבדוק שיש במקום כל מה שדרוש לכם. אפילו אם אתם יכולים להסתפק במשרד יחסית קטן, בוודאי תרצו שיהיה בו אינטרנט. תרצו שהוא יהיה מעוצב ותרצו אולי גם שירותי משרד, כמו מכונת צילום וכדומה. לכן שווה לבדוק פרטים כאלה לפני שאתם מחליטים מאיזה משרד תרצו לעבוד בזמן הקרוב. נקודה נוספת שיכולה לסייע בבחירת המשרד, היא לבדוק מה אחרים חושבים. האם אנשים אחרים באמת ממליצים על אותו משרד שעליו חשבתם? האם מדובר על משרד שנמצא בחלל עבודה משותף שקיבל ציון גבוה מהגולשים? שימו לב פרטים כאלה ותראו שמהר מאוד תמצאו את המשרד הנכון לכם.