משרד ליומיים בשבוע: בהייטק לא מחכים לחיסון ומשנים את שוק המשרדים

מודל העבודה ההיברידי, הוא תולדה של מציאות הריחוק החברתי. אבל מה אם יש חברות שמצליחות להפיק ממנו תוצאות מעולות? תחום ההייטק גילה מחדש מה הם השימושים של משרדים להשכרה בתקופת הקורונה. והאסטרטגיות ליצירת חללי משרדים חסכוניים יותר, רק הולכות ומתרבות. מה תהיה ההשפעה של השינוי הזה על העתיד של הנדל"ן המשרדי?

השאלה הבוערת ביותר, לאור שינוי בתקופת הקורונה היא שאלת החזרה לשגרה. מנהלים בארגונים גדולים מנסים להבין האם ביום שאחרי הקורונה הרגלי התעסוקה והעבודה יצטרכו להשתנות? האם העבודה המשרדית ברמה היומיומית היא מודל שחלף מן העולם? האם המודל היברידי, כמתחייב מן המציאות יהפוך לחלק בלתי נפרד מהארגון?

משרדים בהייטק בתקופת קורונה

ממידע שהגיע מרחבי העולם, נדמה כי תקופת הקורונה הביאה איתה שינויים קבועים שישפיעו לגמרי על תהליכי קבלת ההחלטות של מנהלים. וניתוח עומק, מצא כי ישנם שלושה מודלים של עבודה, שנולדו כתוצאה ממגבלות הריחוק החברתי, והם:

משרדים להשכרה בתל אביב בשיטת סאבלט

חברות רבות מצאו את עצמן במצב שבו התו הסגול לא מאפשר לעובדים להגיע מידי יום למשרד. המשמעות היא הפסדים כספיים עצומים בגין שירותי השכרה לאורך חודשים רבים. חלק מהחברות בחרו לצמצם באופן יזום את שטח הפעילות של העסק, ולהשכיר חלקים מחלל הפנים. סאבלט הוא פתרון שמאפשר לכם לשמור על חדרי ישיבות הנחוצים לצוות שמגיע למשרד ולחברות אחרות למצוא מקומות עבודה זמניים. במקביל יש לכם הזדמנות גם לשפר את מערכות היחסים בין העובדים למרות הריחוק החברתי. צמצום חלל העבודה מאפשר לעובדים שמגיעים למשרד להרגיש ביחד, וכך ליצור שיתופי פעולה שמשפרים את האפקטיביות בחברה. בעתיד, עם תבחרו להישאר במודל הזה, ניתן היה לסיים או לצמצם את חוזה ההשכרה הנוכחי שלכם. ולשפר את ההוצאות על תשלומי שכר דירה ואחזקה.

חוזים מצומצמים לפעילות המינימלית

גם החברות הגדולות ביותר במשק, עברו למודל העבודה המצומצמת. כלומר, כאשר 20% מהעובדים מגיעים למשרד אין צורך באלפי מטרים מרובעים של חלל משרדי. עצירת החוזים אל מול בנייני ההשכרה, לא באה בחשבון. אתם צריכים לחשוב על היום שאחרי ולתת מקום לעובדים שכן מגיעים למשרד. ולכן, אפשר לצמצם באופן זמני או קבוע את שטחי ההשכרה. וכך להבטיח שהם מספיקים בדיוק לצרכים הנוכחיים. משרדים להשכרה מבינים את המעבר למודל היברידי והם יסייעו לכם במציאת הפתרון המתאים. הכל כדי לשמר את יחסי ההשכרה ואולי בעתיד גם להגדיל הכנסות ושת"פים.

מעבר לעבודה מתוך חללי עבודה משותפים

גם לצד תנאי הריחוק החברתי, עדיין קיים ביקוש להשכרת חללים משותפים. שירותי משרדים להשכרה בתל אביב המבוססים על הזמנה על פי צורך, נותנים מוביליות מלאה למנהלים. בהתאם לשינויים שמתרחשים בהנחיות משרד הבריאות. או בהתאם לאופן הפעילות של הצוות שלכם בשבועות הקרובים. אתם בוחרים כמה מקומות ישיבה תרצו להשכיר ולאיזה פרק זמן. היתרון הוא ביכולת להשכיר מקומות ישיבה בכל מקום ברחבי הארץ, בהתאם למרחב הפעילות ולמקום המגורים של העובדים. וההשכרה הזמנית מתקיימת בתנאי עלות נוחים מאוד, שמתאימים גם לחברות צעירות. רמת השירותים ללקוח לא נופלת מהשירות שאתם מקבלים בכל בניין משרדים להשכרה. כך שחווית העבודה המקצועית נשמרת בכל מקום בו אתם נמצאים.