איך למצוא משרדים מושלמים ברעננה – טיפים למשרד המושלם

הבנתם לאחרונה שהעסק שלכם הולך וגדל? המשרד הביתי הוא כבר לא הפתרון האידיאלי עבורכם? אם כך, ברור מדוע אתם מחפשים חללי עבודה משותפים שיוכלו להיות מושלמים עבורכם. חשוב שתבינו: בין אם המשרד צריך להיות ממוקם ברעננה ובין אם תרצו אותו בערים אחרות – האפשרויות רבות. לכן כדאי שתיקחו את הזמן ותחפשו בדיוק את מה שנכון עבורכם. זקוקים לעזרה? מחפשים טיפים בנושא? המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם.

השלב הראשון: הגדרת הצרכים שלכם במשרד

עוד לפני שתצאו לחיפוש אחר משרדים להשכרה ברעננה, צריך לעצור ולהגדיר את הצרכים. כאמור, יש היום הרבה חללי עבודה משותפים ולכן החיפוש עלול לקחת זמן. כדי שתוכלו לקצר את התהליך, כדאי יהיה להבין מה באמת דרוש לכם. כדאי לחשוב על שאלות כמו:

• כמה עובדים יש לכם במשרד?
• האם כל חדרי המשרד צריכים להיות זהים בגודל?
• האם זה משנה לכם איפה בעיר יהיה ממוקם המשרד שאתם שוכרים?
• האם חשוב לכם שתהיה חניה צמודה במקום?

בנוסף, נסו להבין האם אתם רוצים שהמשרד יכלול גם נוף? כל אלמנט כזה יכול להשפיע לא רק על הצלחת העסק, אלא גם על חוויית העבודה במשרד. לכן רצוי שתתנו את הדעת מראש על הפרטים האלה, כי כך תדעו מה בעצם אתם מחפשים.

בתמונה: חלל עבודה של רשת ROOMS סניף רעננה המציע משרדים להשכרה

חללי עבודה משותפים – למה זו אופציה ששווה לכם לבדוק?

אי אפשר לדבר על משרד מושלם בעיר ולא לדבר על חללי עבודה משותפים. למעשה, אם תבדקו לרגע את הדברים, אתם תראו שהרבה בעלי עסקים שאתם מכירים בחרו באופציה הזאת. מדובר על פתרון נהדר, כי בחלל עבודה משותף אתם מקבלים הכול מראש. אתם לא צריכים לחתום על חוזה ארוך טווח וזה משאיר לכם את האפשרות להתחרט. בנוסף, חללי עבודה משותפים מציעים גמישות רבה. בחללי עבודה משותפים אתם יכולים ליהנות גם מהיכרויות עסקיות מעניינות, מה שיתרום להתפתחות העסק שלכם. מעבר לכל אלה, בחלל עבודה משותף יש תנאים נהדרים, כמו למשל: חדר ישיבות להשכרה, ריהוט מודרני, טכנולוגיה ברמה גבוהה ועוד. לכן, אם תוכלו לחפש לעסק שלכם חלל עבודה משותף ברמה גבוהה, אל תוותרו על כך.

שימו לב לעלויות לעלות של משרדים להשכרה

בחיפוש אחר חללי עבודה משותפים כמובן שצריך להתייחס גם לעלות. האם מדובר על חלל עבודה שאתם יכולים לשכור לכל תקופה שתרצו? והאם המחירים נראים לכם טובים? כדי להבין זאת, חשוב מאוד להשקיע ולעשות השוואת מחירים. רק כך תוכלו להבין שאתם משלמים מחיר נוח וסביר. בנוסף, חשוב לזכור: לא תמיד המשרד הגדול ביותר הוא הנכון עבור העסק שלכם. לכל עסק יש צרכים אחרים, והדבר החשוב ביותר הוא לבחור משרד שיתאים לצרכים הספציפיים של העסק שלכם. אתם תראו שיש כמובן קשר בין גודל המשרד שאתם שוכרים ובין המחיר שאתם משלמים. לכן כדאי לבדוק אפשרויות שונות כדי להבין מה באמת יהיה מושלם עבור העסק שלכם.

אל תשכחו לעשות סיור בחללי עבודה משותפים

לבסוף, כדי שתהיו שלמים עם בחירתכם במשרד כזה או אחר, כדאי להגיע למקום ולראות את המשרד. כלומר, תמונות באינטרנט זה נפלא וזה עוזר הרבה פעמים, אבל זה לא מספיק. לעומת זאת, אם תשקיעו, תגיעו למקום ותראו את המשרד במו-עיניכם, זה ייתן לכם תמונה אמיתית. כך תוכלו להתרשם גם מהעיצוב של חלל העבודה המשותף ולהבין איזו אווירה יש במקום. כל הדברים האלה חשובים, כי זה מה שהופך משרד למושלם עבור עסק כזה או אחר. השקיעו בבחירת המשרד שלכם ותראו שהעסק שלכם יצמח, יגדל ויתרחב, בדיוק כפי שאתם רוצים.