קידום אתרים: קידום ושיווק חלל עבודה משותף בעידן הדיגיטלי

הפריחה המדהימה של חדרי עבודה משותפים בישראל, יצרה תרבות עבודה חדשה ומעניינת במיוחד, אשר מושכת חברות וארגונים צעירים, לבחור עבודה בתוך חללים משותפים פסיג מכל מיני סיבות. ברמה ההנדסית והמקצועית, אפשר לקבל המון פתרונות להקמת חללי עבודה משותפים, ולהבטיח שהם יענו על כל הציפיות והדרישות של לקוחות הקצה. אבל, כדי להגיע למצב שבו מתחם עבודה משותף שלכם הוא צובר תאוצה ויהיה לכם יותר לקוחות שמוכנים להגיע ולעבוד אצלכם, הוא חשוב מאוד לעבוד בצורה נכונה גם על תהליך השיווק של חלל עבודה משותף, במיוחד על ידי טכניקות קידום אתרים שפונות לקהל צעיר ודיגיטלי. אז איך בדיוק אתם יכולים להפיץ את הבשורה ולהניע לקוחות משלמים אל תוך חלל העבודה המשותף שלכם? כל הפרטים במדריך הקצר שערכנו בשבילכם.

שלב ראשון – הגדרת המטרה

יציאה לפרויקט קידום אתרים של חלל עבודה משותף, טומנת בחובה עבודת חשיבה עמוקה, אותה אתם נדרשים לבצע. על מנת להבטיח שהפעולות אותן אתם מבצעים, יצרו את הבאזז והעניין בקרב מנהלים בארגונים או עצמאיים המחפשים סביבת עבודה דינאמית, צריך לטרגט את הקהל שלכם ולהבין מה היא השפה המשותפת שאתם מחפשים ליצור. הגדרת המטרות חייבת לקחת בחשבון כמה פרמטרים, כמו היכולת שלכם להשקיע משאבים כלכליים בתקציב הפרסום, פרק הזמן שאתם מוכנים להשקיע על מנת לראות תוצאות אפקטיביות, הסביבה שאתם מבקשים ליצור מבחינה אנושית ועוד פרמטרים נוספים ייחודיים למתחם העבודה שלכם. ביחד עם אנשי חברה לקידום אתרים, שזה הוא תחום ההתמחות שלהם, אתם תוכלו לקחת החלטות שיקבעו את מידת ההצלחה של קמפיין הקידום והשיווק, בעתיד הקרוב וגם בעתיד הרחוק.

שלב שני – יצירת אסטרטגיית קידום אתרים

האסטרטגיה בעולם קידום אתרים, מבוססת בעיקר על שילוב כוחות שבין:

העברת המסרים

השפה המשותפת שאתם יוצרים עם הקהל, ובה חלל עבודה משותף הוא חלק בלתי נפרד מחייה של כל חברה צעירה, צריכה לבוא לידי ביטוי באתר האינטרנט, בכתבות באונליין, במילות מפתח מיוחדות, בתמונות ובעצם בכל תוכן שעולה לרשת וקשור לאתר שלכם. ככל שהתהודה תהיה רחבה יותר, כך היכולת שלכם ליצור טביעת רגל דיגיטלית עולה, וזה הוא אלמנט מפתח בתהליך הקידום.

יצירת הרושם הראשוני

ברגע שלקוח פוטנציאלי בוחר להשקיע מזמנו ולגלוש באתר שלכם, הוא צריך לקבל חוויה ולא רק ביקור. לפיכך, ההקמה של אתר אינטרנטי על בסיס תשתיות איכותיות, שנותן חוויית גלישה מדהימה, תחזק את הרושם הראשוני על חלל העבודה המשותף שלכם, ותיצור מראית עין של חברה מיומנת ומנוסה בתחומה.

המענה לדרישות של גוגל

לצד כל המדדים הפנימיים, חשוב לקחת בחשבון את האופן שבו מנוע החיפוש הגדול בעולם, רואה את הפעילות הדיגיטלית שלכם. לגוגל יש הגדרות ברורות מאוד לעבודת קידום אתרים, ואם אתם יודעים איך לענות עליהן מבחינה טכנית, עבודת הקידום תהיה ממוקדת יותר והתוצאות יהיה אפקטיביות יותר.

שלב שלישי – שימוש בכוחה של ההמלצה

אם יש דרך אחת אפקטיבית במיוחד שבה אתם יכולים ליצור אמון אל מול קהל הלקוחות הפוטנציאלי, היא תהיה דרך לקוחות מהעבר. ממליצים מאושרים בשדה הרצון, הם אנשים שיכולים לספר על חיי היומיום במתחם העבודה שלכם, על תנאי העבודה המעולים ולהציג את היתרונות שלכם באור חיובי ואותנטי כמו שרק הם יכולים. כך ששווה לכם לדבר עם הלקוחות הקיימים ולנסות ליצור סרטון קצר אותו תעלו לאתר הבית ולרשתות החברתיות, כחלק מתהליך קידום אתרים אורגני מוצלח.