חללי עבודה משותפים – הפיתרון המושלם לסטארטאפים

בוודאי יצא גם לכם, בתור מנהלי חברת סטרטאפ, לשמוע על חללי עבודה משותפים. זה לא במקרה. יש לכך סיבות רבות, כי היום מדובר על פתרון נוח מאוד. אנשים שמנהלים עסקים בתחומים שונים ומגוונים בוחרים באפשרות הזאת. לכן, אם גם אתם בעצמכם מחפשים משרד חדש, למה שלא תבדקו על מה כולם מדברים? חלל עבודה משותף מביא אלינו נוחות שבעבר יכולנו רק לחלום עליה. לכן, אם בעזרת פתרון כזה המשרד שלכם ייראה אחרת, איפה כאן הדילמה?

כל הסיבות לנסות חללי עבודה משותפים

אומנם כולנו שמענו על חללי עבודה משותפים, אך לא כולנו יודעים מה זה. אם לא יצא לכם להכיר אישית אנשים שניסו זאת, כדאי שתעזבו הכול עכשיו ותבחרו לכם משרד מתאים. חללי עבודה משותפים אלה הם משרדים גדולים שמחלוקים לאזורים שונים. אותם אנשים שבוחרים לשכור משרד בחלל כזה נהנים מכל העולמות. מצד שני, חללים כאלה מציעים פרטיות מלאה. מצד שני, האחריות על ניהול המשרד אינו שלנו. אנחנו לא צריכים לשלם ארנונה וגם לא חשבון חשמל. יתרה מכך, אנחנו אפילו לא צריכים להתחייב לחוזה של שנים. ההפך הוא הנכון. למעשה, חלק ממה שמציעים חללי עבודה כאלה, זו גמישות. בעבר הגמישות הזאת נראה כמעט כמו מדע בדיוני. הרי מה שכולנו ידענו לומר על חוזה שכירות, זה שהוא מגביל אותנו לזמן רב. חללי העבודה המשותפים באו ושינו את חוקי המשחק. זה מה שמוביל להצלחה שלהם ולכן גם לכם כדאי לבדוק זאת מקרוב.

חללי עבודה משותפים - הפיתרון המושלם לסטארטאפים
בתמונה: חלל משותף

חללי עבודה משותפים שמתאימים לעסקים בתחומים שונים

לא אחת קורה שבעלי עסקים כבר חושבים על חללי עבודה משותפים, אך הם בדילמה. האם אותם חללים יכולים להתאים גם לעסק כמו שלנו? או שאולי הפתרון המושלם לסטארטאפים צריך להיות אחר? כדאי לדעת שיש היום חללי עבודה שמתאימים לכולם. זה לא משנה באיזה תחום אתם עובדים. תמיד תוכלו למצוא את חללי העבודה המתאימים לכם. לכן, כל מה שצריך לעשות, זה פשוט לנסות. נסו לחשוב מה אתם מחפשים ואיך נראה מבחינתכם המשרד האידיאלי. זו יכולה להיות התחלה טובה שתוביל אתכם לסינון בין המשרדים השונים. העניין הוא, שכאשר תרדו לעומק הפרטים, תגלו שיש הרבה חללי עבודה טובים. לכן, כדי שתבחרו את המשרד המתאים לכם בקלות, עליכם לדעת מה אתם מחפשים. למשל, האם המחיר הוא הדבר הכי חשוב לכם? או שאולי הנוחות? האם אתם מחפשים, לדוגמא, משרדים כמה שיותר מפוארים או מאובזרים? אם תדעו מה באמת חשוב לכם, תוכלו לבחור משרד במהירות.

חלל עבודה משותף לסטארטאפים בלוקיישן מעולה

רוצים למצוא חלל עבודה שיענה על כל הדרישות שלכם? רוצים לראות חלל עבודה שתתאהבו בו כבר מהרגע הראשון? אם כך, בבואכם לחפש חללי עבודה משותפים, בדקו גם את המיקום שלהם. אתם באמת רוצים להקים סטארט-אפ במיקום שאינו מספיק מרכזי? לא בטוח. חלק ממה שתרצו, בוודאי, זה שהמשרד החדש לכם יהיה ממוקם בלב העניינים. לכן חשוב מאוד לצאת מהבית ולראות את המשרד. איפה הוא נמצא? והאם ניתן להגיע אליו בקלות? האם מדובר על אחד מאותם חללי עבודה שאפשר להגיע אליהם בתחבורה ציבורית בכל רגע נתון? או שאולי מדובר על חלל עבודה שמציע חניה פרטית לעובדים? רצוי מאוד לשים לב לנוחות שלכם וגם למיקום. שני הפרמטרים האלה יכולים לעשות את ההבדל בין משרד מוצלח ובין משרד לא מספיק טוב. השקיעו בבחירה ותראו שזה יתרום להצלחה הסטארט-אפ החדש שאתם מקימים.