טיפים לבחירת מיקום משרד לעסק שלך

רבים מאיתנו כבר מבינים: המיקום של המשרד הוא קריטי ובעל השפעה רבה על הצלחת העסק כולו. לכן ברור מדוע גם אתה, אם אתה רוצה להקים משרד, מחפש את המיקום המושלם. עם זאת, מה זה באמת לוקיישן מושלם לעסק? ואיך בוחרים מיקום משרד שיוכל לתרום להצלחת העסק שלך? כל השאלות האלה לגיטימיות, ויש כמה דברים חשובים שאתה חייב לדעת בנושא.

מיקום משרד – כל הסיבות להשקיע בפרמטר החשוב הזה

אין ויכוח על כך שהיום, בעידן המודרני, רובנו יכולים לעבוד מכל מקום. למעשה, הרבה פעמים כל מה שאנחנו צריכים זה חיבור לאינטרנט. עם זאת, בסופו של דבר, פעמים רבות אנחנו כן מקיימים גם פגישות פיזיות. בנוסף, כאשר העסק שלנו ממוקם בלב העניינים, זה פתוח לנו עוד דלתות ואפשרויות. לכן, רגע לפני שאתה הולך ושוכר משרד מרוחק, חשוב שתבין: מיקום משרד הוא עניין משמעותי. לוקיישן שנמצא בלב העניינים אומר עליך הרבה. הוא אומר שאתה משקיע, שאתה מעודכן ושאתה לא מתפשר. לכן, אם חשוב לך שככה הלקוחות שלך ייראו אותך, בחר משרד בהתאם. בנוסף, מיקום ישפיע גם על הנוחות של כל מי שכן מגיע אליך לפגישה. האם אתה באמת רוצה שהלקוחות שלך יחפשו חניה שעות ארוכות לפני הפגישה אתך? התשובה היא כמובן לא, כי זה יוביל לכך שהפגישה כבר תתחיל ברגל שמאל. לעומת זאת, אם תבחר לוקיישן נוח, מרכזי ונגיש, זה כבר יהיה סיפור אחר לגמרי.

טיפים לבחירת מיקום משרד לעסק שלך
בתמונה: משרדים להשכרה

מיקום משרד שיש בו אווירה טובה

אם תעשה חיפוש, אתה תראה שיש מגוון אדיר של משרדים להשכרה בתל אביב בימינו. עם זאת, לא כולם יתאימו לעסק שלך. חלק מהעניין בבחירת מיקום משרד, במיוחד אם מדובר על משרד בחלל עבודה משותף, זו האווירה. כדאי מאוד להגיע למקום ולהתרשם מהאווירה שיש בו. כך תוכל להיות בטוח שאתה בוחר מיקום נהדר עם אווירה טובה. בנוסף, הרבה פעמים המיקום של המשרד ישפיע גם על הסיכוי ליצור נטוורקינג לקידום העסק. למשל, אם תוכל לבחור משרד במיקום שיש בו אנשים צעירים ואווירה דינאמית, זה כדאי. כך התחושה הכללית שלך בכל יום עבודה תהיה טובה יותר. יהיה לך סיכוי הרבה יותר גדול להכיר קולגות וליצור שיתופי פעולה פוריים לקידום העסק. בהקשר הזה כדאי גם לשים לב לעיצוב של המשרד. האם הוא ממוקם במקום הכי מרכזי אך מעוצב בצורה מיושנת? או שאולי הוא מציע את השילוב בין מיקום נהדר ובין עיצוב מודרני ונעים?

משרד שמשלב עם חיי היומיום שלך

לבסוף, כדי לבחור מיקום מנצח, כדאי שתשים לב לעוד כמה דברים. למשל, האם בקרבת מקום נמצא גם חדר כושר שתרצה לעשות בו מנוי? האם מהמשרד עצמו נשקף נוף? האם תוכל, אחרי יום העבודה שלך, מיד לצאת למסעדה קרובה עם חברים, מכרים או קולגות? חשוב מאוד גם לבדוק את דרכי ההגעה למשרד. יש בעלי עסקים שאוהבים להגיע עם הרכב הפרטי למשרד, אך לא עבור כולם זה נוח. לכן כדאי שתדע: יש היום גם משרדים בלוקיישן נהדר שאפשר להגיע אליו בתחבורה ציבורית. אופציה כזאת יכולה לחסוך לך כסף, חיפושי חניה וזמן יקר. שווה לבדוק, בין היתר, האם בקרבת מקום יש גם סופר שתוכל לעשות בו קניות או כל דבר אחר שמעניין אותך. כך מרכז החיים שלך יהיה המשרד, והכול יהיה נגיש ונוח. כדאי להשקיע בבחירת משרד במיקום מעולה כי זה ישפיע על הצלחת העסק ועל חיי היומיום שלך.