MINDSPACE ישראל: הצצה מקרוב לכל סניפי מיינדספייס בישראל

יזמים, בעיקר בתחילת דרכם, מאופיינים ביצירתיות מוגברת. עולה רעיון בשתיים בלילה? הופ, אפשר לפתוח את הלפטופ ולעבוד עליו. זה בדיוק אחד הדברים שמאפשרת רשת MINDSPACE ישראל, שהתחילה מסניף אחד בשדרות רוטשילד.

היום זה נראה מובן מאליו שחברות גדולות בוחרות חלל עבודה משותף במקום להשקיע במשרד משלהן, אך חללי עבודה משותפים התחילו בכלל מיזמים, פרילנסרים, שנמאס להם לעבוד בבתי קפה מעופשים עם הוצאות גבוהות. רשת MINDSPACE העולמית, שהתחילה מסניף אחד בשדרות רוטשילד, עונה בדיוק על הצורך הזה.

מה אפשר למצוא בסניפי MINDSPACE ישראל ובעולם?

העובדה שאפילו חברות גדולות התחילו בשנים האחרונות לבחור לעבוד בחלל עבודה משותף, נובעת בעיקר מהעובדה שהמקום דואג להכל. חסר חלב במקרר? אין צורך לדאוג. צריך לקבל אורחים? המזכירות בכניסה יעשו את זה בשבילך. צריך לנקות את המשרד אחרי יום עבודה? אין בעיה, המנקה תבוא. בקיצור, כל מה שעסק צריך כדי להתחיל לעבוד.

אבל לא רק זה מה שקרץ לפרילנסרים, שנהרו אל חללי העבודה המשותפים ועזבו את בתי הקפה בהמוניהם, אלא הגמישות: לא צריך להתחייב, לא צריך להוציא סכומים גדולים וברשת מיינדספייס התמחור גמיש במיוחד שמאפשר לכל בעל עסק להתחיל לעבוד.

מוכנים? בואו להציץ מקרוב לכל סניפי MINDSPACE ישראל

  1. מיינדספייס רוטשילד תל אביב
  2. מיינדספייס אחד העם תל אביב
  3. מיינדספייס לה-גארדיה תל אביב
  4. עופר לאונג’ פתח תקווה פארק עופר
  5. מיינדספייס פתח תקווה
  6. מיינדספייס קריית אונו
  7. מיינדספייס חיפה
  8. מיינדספייס הרצליה
  9. מיינדספייס הבורסה רמת גן
  10. מיינדספייס רעננה אינפינטי פארק
  11. מיינדספייס יקום
  • בתמונה: חלל עבודה מיינדספייס רוטשילד תל אביב
    בתמונה: חלל עבודה מיינדספייס רוטשילד תל אביב

    מיינדספייס רוטשילד תל אביב - Mindspace Rothschild Tel Aviv

    רוטשילד 45, תל אביב, ישראל
    טלפון: 073-7580050
    מיינדספייס הינה חברה גלובלית המספקת חללי עבודה ומשרדים המיועדים ליזמים וחברות בכל הגדלים. חברי הקהילה של מיינדספייס נהנים מאווירה אורבנית וצעירה, מיקום מצויין וממשרדים מעוצבים ברמה גבוהה מאד. השירותים הניתנים במתחם כוללים אינטרנט מהיר, ריהוט משרדי, מכונות צילום, מטבח מאובזר, חדרי ישיבות בגדלים שונים ואופניים לשימוש חופשי. בנוסף, חברי Mindspace נהנים מאירועים מגוונים, הרצאות, סדנאות, happy hour שבועי ועוד מגוון פעילויות המעודדות יצירת קשרים עם אנשים וחברות מובילות בסצינת ההייטק והחדשנות. כחבר במתחם באפשרותך...
  • בתמונה: חלל עבודה מיינדספייס אחד העם תל אביב
    בתמונה: חלל עבודה מיינדספייס אחד העם תל אביב

    מיינדספייס אחד העם תל אביב - Mindspace Ahad Ha'Am Tel Aviv

    אחד העם 54, תל אביב, ישראל
    טלפון: 073-7796370
    מיינדספייס הינה חברה גלובלית המספקת חללי עבודה ומשרדים המיועדים ליזמים וחברות בכל הגדלים. חברי הקהילה של Mindspace נהנים מאווירה אורבנית וצעירה, מיקום מצויין וממשרדים מעוצבים ברמה גבוהה מאד. השירותים הניתנים במתחם כוללים אינטרנט מהיר, ריהוט משרדי, מכונות צילום, מטבח מאובזר, חדרי ישיבות בגדלים שונים ואופניים לשימוש חופשי. בנוסף, חברי Mindspace נהנים מאירועים מגוונים, הרצאות, סדנאות, happy hour שבועי ועוד מגוון פעילויות המעודדות יצירת קשרים עם אנשים וחברות מובילות בסצינת ההייטק והחדשנות. כחבר מיינדספייס באפשרותך...
  • בתמונה: חלל עבודה מיינדספייס לה-גארדיה תל אביב
    בתמונה: חלל עבודה מיינדספייס לה-גארדיה תל אביב

    מיינדספייס לה-גארדיה תל אביב - Mindspace La Guardia Tel Aviv

    החרש 20, תל אביב יפו, ישראל
    טלפון: 073-7816825
    מתחם העבודה מיינדספייס לה-גארדייה הינו הסניף החמישי בישראל של חברת מיינדספייס, המתחם מציע גישה קלה ונוחה בסביבה עירונית מלאת אפשרויות הגעה בתחבורה ציבורית ופרטית. חלל העבודה מאפשר השכרת משרדים ועמדות אופן ספייס, חדרי ישיבות ומתחם אירועים. המתחם מתפרש ע"פ 3 קומות עם 3,900 מ"ר ומציע מענה איכותי ונוח בתל אביב.
  • בתמונה: חלל עבודה עופר לאונג’ פתח תקווה פארק עופר
    בתמונה: חלל עבודה עופר לאונג’ פתח תקווה פארק עופר

    עופר לאונג’ פתח תקווה פארק עופר - Ofer Lounge Petah Tikva Ofer Park

    שלמה שמלצר 94, פתח תקווה, ישראל
    טלפון: 072-3311212
  • בתמונה: חלל עבודה מיינדספייס פתח תקווה
    בתמונה: חלל עבודה מיינדספייס פתח תקווה

    מיינדספייס פתח תקווה - Mindspace Petah Tikva

    הפסגות 9, פתח תקווה, ישראל
    טלפון: 073-7822012
    מיינדספייס פתח תקווה פארק עופר נמצא במזרח פארק עופר בפתח תקווה, מתחם בניינים בקריית אריה שבו שוכנות כמה מחברות ההייטק המובילות ביותר. סניף מיינדספייס פתח תקווה מתפרס על פני 4,100 מ״ר בשלוש קומות שמספקות את התפאורה המושלמת לחדשנות ולשיתופי פעולה. סמוך לצירי תנועה ראשיים, המיקום נגיש בתחבורה ציבורית כגון הרכבת, כמו גם הרכבת הקלה בעתיד. מיינדספייס פארק עופר פתח תקווה הינו מתחם עבודה המיועד לחברות וצוותים בכל הגדלים. חברי הקהילה של מיינדספייס נהנים משירות...
  • בתמונה: חלל עבודה מיינדספייס קריית אונו
    בתמונה: חלל עבודה מיינדספייס קריית אונו

    מיינדספייס קריית אונו - Mindspace Kiryat Ono

    הדובדבן 9, קריית אונו, ישראל
    טלפון: 073-7597780
    סניף מיינדספייס קרית אונו ממוקם ברחוב הדובדבן 12, ומהווה חלק ממתחם עסקים ומסחר בקומפלקס שכולל שני בנייני 5 קומות בהיקף כולל של 16 אלף מ""ר. מתחם העבודה של מיינדספייס מתפרש על פני קומות 3 ו-4 וחלק מהקומה ה-1 במתחם וכולל משרדים במגוון גדלים, סוויטות פרטיות, חדרי ישיבות, חללי אירועים וחלל עבודה משותף. בנוסף, חברי מיינדספייס נהנים ממגוון הטבות כגון הפי אוור שבועי, שיעורי ספורט, אירועים מצקועיים ועוד.
  • בתמונה: חלל עבודה מיינדספייס חיפה
    בתמונה: חלל עבודה מיינדספייס חיפה

    מיינדספייס חיפה - Mindspace Haifa

    נחום חת 5, חיפה, ישראל
    טלפון: 073-7814994
    מיינדספייס פארק עופר הכרמל מתפרש על 3,804 מ"ר וכולל 610 עמדות עבודה. המתחם כולל משרדים פרטיים במגוון גדלים, סוויטות פרטיות, חדרי ישיבות, חללי אירועים וחלל עבודה משותף. מיינדספייס מציעה חוזה חודשי גמיש ללא התחייבות ארוכת טווח. בנוסף, חברי מיינדספייס נהנים ממגוון הטבות כגון הפי אוור שבועי, שיעורי ספורט, אירועים מצקועיים ועוד.
  • בתמונה: חלל עבודה מיינדספייס הרצליה
    בתמונה: חלל עבודה מיינדספייס הרצליה

    מיינדספייס הרצליה - Mindspace Herzliya

    המנופים 10, הרצליה, ישראל
    טלפון: 073-7580149
    מיינדספייס הרצליה הינו חלל עבודה השייך לרשת Mindspace העולמית המספקת חללי עבודה ומשרדים המיועדים ליזמים וחברות בכל הגדלים. חברי הקהילה של מיינדספייס נהנים מאווירה אורבנית וצעירה, מיקום מצויין וממשרדים מעוצבים ברמה גבוהה מאד. השירותים הניתנים במתחם מיינדספייס הרצליה כוללים אינטרנט מהיר, ריהוט משרדי, מכונות צילום, מטבח מאובזר, חדרי ישיבות בגדלים שונים, חדר לאחסון אופניים ומקלחות בבניין. בנוסף, חברי Mindspace הרצליה נהנים מאירועים מגוונים, הרצאות, סדנאות, happy hour שבועי ועוד מגוון פעילויות המעודדות יצירת קשרים...
  • בתמונה: חלל עבודה מיינדספייס הבורסה רמת גן
    בתמונה: חלל עבודה מיינדספייס הבורסה רמת גן

    מיינדספייס הבורסה רמת גן - Mindspace Ha'Bursa Ramat Gan

    מנחם בגין 11, רמת גן, ישראל
    טלפון: 073-7584786
    Mindspace הינה חברה גלובלית המספקת חללי עבודה ומשרדים המיועדים ליזמים וחברות בכל הגדלים. חברי הקהילה של מיינדספייס נהנים מאווירה אורבנית וצעירה, מיקום מצויין וממשרדים מעוצבים ברמה גבוהה מאד. השירותים הניתנים במתחם כוללים אינטרנט מהיר, ריהוט משרדי, מכונות צילום, מטבח מאובזר וחדרי ישיבות בגדלים שונים. בנוסף, חברי המתחם נהנים מאירועים מגוונים, הרצאות, סדנאות, happy hour שבועי ועוד מגוון פעילויות המעודדות יצירת קשרים עם אנשים וחברות מובילות בסצינת ההייטק והחדשנות. כחבר מיינדספייס באפשרותך לעבוד מכל סניף...
  • בתמונה: חלל עבודה מיינדספייס רעננה אינפינטי פארק
    בתמונה: חלל עבודה מיינדספייס רעננה אינפינטי פארק

    מיינדספייס רעננה אינפינטי פארק - Mindspace Ra'anana Infinity Park

    הפנינה 2, רעננה, ישראל
    טלפון: 073-7026403
  • בתמונה: חלל עבודה מיינדספייס יקום
    בתמונה: חלל עבודה מיינדספייס יקום

    מיינדספייס יקום - Mindspace Yakum

    מתחם העסקים Greenwork, יקום, ישראל
    טלפון: 073-7822099
    מיינדספייס יקום הינו הסניף השישי של רשת חללי העבודה העולמית Mindspace. הסניף ביקום הוקם במטרה להתרחק מאיזור הפקקים ולהביא את האיכות של המרכז למקום נוח עבור עסקים רבים. לכן, מתחם מיינדספייס יקום מהווה נקודת גישה ומפגש נוחה לבאים מאזור הצפון, המרכז והשרון במיקום מרכזי ואסטרטגי במיוחד. במתחם זה תמצאו מגוון חדרי ישיבות להשכרה בגדלים שונים, המתאימים לקבוצות גדולות ומפגשי Offsite. כמו כן, ישנם גם חדרי ישיבות קטנים המתאימים לפגישות אינטימיות יותר בעת הצורך. מעבר...

גמישות זו מילת המפתח כשמדברים על מיינדספייס וחללי עבודה משותפים

בשלב מסוים, אפילו חברת מייקרוסופט הענקית שכרה משרדים בסניפי מיינדספייס. זה לא היה קורה אלמלא הגמישות. העובדה שהחוזים לטווח קצר אפשרה לחברה לשכור את המשרדים ועמדות העבודה עד שהמטה שלה יהיה מוכן. משרד עם התחייבות מרתיע חברות במצבים כאלו והן מעדיפות למצוא מקומות המאפשרים להם לא להתחייב לטווח ארוך.

הגמישות הזאת מאפשרת לחברות בהתרחבות שעדיין לא סיימו לגייס את כל העובדים לשכור משרדים ברשת מיינדפסייס, דבר המושך פרילנסרים באופן טבעי, אשר רוצים לעבוד בסביבת חברות גדולות, כדי לקבל הפניות איכותיות ולהגדיל את העסק שלהם.
מאחר שקצב העבודה של פרילנסרים אינו ידוע והם חיים על פרויקטים, מקום כמו רשת MINDSPACE ישראל, הוא המקום המועדף עליהם, כשהם עובדים על פרויקט ממושך.

לסיכום, רשת מיינדספייס ישראל וחללי עבודה משותפים מציעים מעבר לעמדת עבודה או משרד להשכרה: הם מציעים גמישות, מקום שבו לא צריך לדאוג לכלום, פשוט להגיע ולעבוד. אם זה מדבר אלייך ונמאס לך לעבוד מהבית או מבתי קפה, אתר CoWork מזמין אותך להיכנס ולבחור את הסניף המתאים ביותר לעסק.