חללי עבודה יוקרתיים – הם ממש לא חלום רחוק

עבודה בסביבה מקצועית בוודאי בעסקים קטנים היא אתגר. הרי מצד אחד אין לכם משאבים כלכליים בלתי מוגבלים. ומהצד השני אתם חייבים לייצר סטנדרט עבודה גבוה ותנאי עבודה טובים. ולכן הפתרון האופטימאלי מבחינתם של מנהלים רבים יהיה חללי עבודה יוקרתיים בתנאי שכירות נוחים וגמישים. והיום, כאשר קמים פרויקטים כמו אשטרום ירושלים שנקרא Ashtrom Comm-U מרכז עסקים תלפיות, הרבה יותר קל למצוא את סביבת העבודה המושלמת בשבילכם ובשביל העובדים שלכם.

חללי עבודה יוקרתיים לצד החשיבה על עיצוב מודולרי

חללי עבודה מקצועיים צריכים לענות על המון צרכים במקביל. בוודאי ובוודאי כאשר מדובר על חללי עבודה שמיועדים לעבודה משותפת. אזורי עבודה משותפים צריכים לתת מענה מקיף לכל עובד. אבל במקביל גם לייצר מגוון רחב של פתרונות לחברות שונות. הפתרון הנכון ביותר מבחינת עיצוב הוא חשיבה מודולרית. חשיבה על אופן ספייס. יצירת משרדים שקטים חדרי ישיבות מקצועיים. ואפילו חשיבה על אופציות כמו "שולחנות חמים". כל אלו הם פתרונות קלים ליישום שהופכים להיות חלק מהנוף החדש של מרכזי התעסוקה בישראל. בחללים שנבנים בשנים האחרונות, כמו פרויקט Ashtrom Comm-U, היכולת להסתכל על הפרטים הקטנים מקריעה לשיאים חדשים.

ההתאמה לחוויית העבודה הרשמית בעסק

כדי להצליח לאפשר לכל מנהל למצוא את סביבת העבודה המושלמת שלו, צריך להסתכל על הפתרונות שמציע פרויקט Ashtorm Comm-U תלפיות. הפרוייקט במרכז תשומת הלב את הרווחה של העובד, גם ברמה המקצועית וגם ברמה החברתית. ברמה המקצועית, חללי עבודה משותפים מאפשרים לכל אחד למצוא את המקום שהכי נוח לו לעבוד. תשתיות העבודה מבוססות על כל הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. על אחת כמה וכמה בתוך חדרי הישיבות המרווחים. שם אפשר למצוא פתרונות שמגיעים מעולמות הבית החכם. למשל שליטה מרכזית על כל הפונקציות הטכניות של חלל הישיבות. תאורה, מחשוב, אינטרנט ושיתוף מידע. זאת, במקביל ליחידות עבודה המאובזרות בכל המידע שאתם צריכים ורוצים להכיר. כך שתהיה לכם שליטה מלאה על המתחרש אצל צוות העבודה שלכם. בכל רגע נתון ותחת כל תנאי עבודה שמתאימים לצרכי הארגון שלכם.

הנכונות ליצור חיי קהילה מסביב לתהליכי העבודה

איכות החיים של עובדים גם עניין של קשור לרווחה. הבחירה בשירותי חללי עבודה של אשטרום קום יו היא גם בחירה ברווחה של העובדים. עם אזורי פעילות משותפים. מתחם כנסים והרצאות. מתחמי פעילות גופנית. ועוד מגוון רחב מאוד של שירותי רווחה. יש לכם הזדמנות להעניק לצוות חוויה עבודה בסטנדרט שמתאים לעולם ההייטק הישראלי. לצד מיקום באזור מרכזי מאוד, עם גישה נוחה גם לעובדים שמגיעים מחוץ לעיר. זו היא בעצם הבחירה האולטימטיבית למרכז עבודה ותעסוקה בסטנדרט הגבוה ביותר שאפשר לדמיין. גם ארגונים שנמצאים בראשית דרכם המקצועית. וגם כאלו עם קצב גידול גבוהה. כולם יכולים למצוא לעצמם מקום בקהילה המתפתחת של פרויקט אשטרום קום יו.